wtorek, 3 lipca 2012

"Naznaczona" .


Hej Wam :*

Jak pewnie się domyślacie, uwielbiam czytać książki . Najbardziej fantasy, horror, romans i przygodowe . Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią o książce z cyklu Dom Nocy pt. "Naznaczona" . Jest to pierwsza część serii .
Jestem bardzo zadowolona, że trafiłam na tą książkę . Powieść bardzo wciąga, nie można się oderwać . Czyta się lekko i przyjemnie . Idealna dla miłośników wampirów i rzeczy nadprzyrodzonych takich jak ja :) Fabuła jest nieskomplikowana, książka ot tak, na wakacyjne leniuchowanie . Teraz w skrócie fabuła powieści ze strony pozmierzchu.pl :
"...Zoey Montgomery to zwyczajna szesnastolatka, która dzieli życie między szkolną monotonię a rodzinną niesielankę. Pewnego dnia wszystko się zmienia. Zoey zostaje Naznaczona i przyłącza się do grona adeptów szkoły Domu Nocy. Tylko tam jej ciało może przejść niezbędną Przemianę, by mogła stać się dorosłym wampirem. Dziewczyna próbuje odnaleźć się w nowym, fascynującym świecie. Otoczona wrogami i sprzymierzeńcami pragnie wykorzystać swe wyjątkowe predyspozycje, by zgłębić tajemnice Domu Nocy. Ku jej zaskoczeniu niezwykle pomocny okazuje się Erik, jeden z najbardziej atrakcyjnych i utalentowanych wampirów w szkole."
Książka jest naprawdę warta przeczytania . Nie jest droga, można ją kupić np. w Empiku za ok. 30 zł . (Ja nie kupowałam, dostałam ją na koniec roku .) Powieść dobra dla zwolenników książek lekkich i przyjemnych, z nutką niepewności :) "Naznaczona" bardzo mi się podobała i serdecznie ją polecam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)