sobota, 25 sierpnia 2012

Amarant + lila + kobalt = miks kolorów!

Czy lubicie żywe kolory? Ja uwielbiam! :) Dzisiaj właśnie kolorowo i bardziej na luzie niż zwykle :) Głównym elementem jest kolejna satynowa bluzka hand-made, którą stworzyła moja zdolna mama (uszyła ją w 30 min!) :) Do tego szorty w kwiatuszki-kropeczki, kobaltowy top, pleciony paseczek i zamszowe baleriny z paskiem w kostce :) Dodałam jeszcze biżuterię, żeby nie było nudno. I voilà! W takich ciuszkach śmiało można pędzić na zakupy :D

Bluzka - hand-made (mama)
Top - bazarek
Szorty - cropp
Pasek - terranova
Baleriny - prywatny sklep (na zamówienie)
Naszyjnik, bransoletki - chińczyk

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz,a Twoja mama ma wielki talent ;3. I bardzo podoba mi się nowy wystrój bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely shorts :)

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzeczka ;) mama ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja :) i stylizacja na 6+ ;) oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. twoja mama to ma talent ;)
    świetne fotki ^^
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Julka , to ja Wiki !!!
    Niestety wakacje powoli dobiegają końca , ale chociaż tyle że idziemy razem ;D
    Pozdrowionka dla ciebie i Ironka ;D

    A tak po za tym to super blog ;)
    Nie wiedziałam , jak długo cie znam,że jesteś taką super projektantką ;ppp

    Mój ulubiony zestaw tu to ten przez ciebie ostatnio dodany ;)On najbardziej pasuje do mojego stylu ;D

    Jeszcze raz pozdrawiam !!!
    ♥ ♥ ♥
    P.S Może następny raz coś bardziej luźnego???...
    Do zobaczenia w gimnazjum ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wiki :)
      Też się już nie mogę doczekać, aż się spotkamy :)
      Następnym razem dla Ciebie trampki :P
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. No, no podziwiam, bo bluzeczka bardzo ładna ;) no i oczywiście świetna sowa xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzka i szorty :D Podoba mi sie ten Twoj piekny wystroj bloga..♥ ;) Pozdr.Kasia S. Z podstawowki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)