niedziela, 25 listopada 2012

Futerkowo

Dobijają mnie już te mgły, kiedy jadę do szkoły i nic nie widać! Na szczęście dzisiaj w końcu wyszło słońce i udało się zrobić JAKIEŚ zdjęcia.
Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się futerka, a najbardziej u mojego psa ;) Ale spokojnie, nie zamierzam przerobić Ironka na kamizelkę ;) Jednakże, jakie było moje zdumienie, że mam takie cudeńka pod nosem! Wystarczy zajrzeć do szafy mojej mamy ;) Futerkowe są też nauszniki - bardzo cieplutkie :)
A poza tym, przedstawiam Wam kolejną sztukę, która wyszła spod igły mojej osobistej krawcowej ;) Spódniczka z koła, w pięknym zielonym odcieniu, oczywiście z dzianiny. Chcę mieć takie we wszystkich kolorach! :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i pozdrawiam :*

Kamizelka - atmosphere (sh)
Bluzka, nauszniki - terranova
Spódnica - hand made
Biżuteria - iloko
Buty - lasocki

9 komentarzy:

  1. Świetne kolory! Spódniczka wyraźna jako akcent kolorystyczny, ale jednocześnie idealnie pasuje do brązów. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... spódnica jest faktycznie przepiękna. Sama zbieram się do kupna jakiejś, ale gdy już chcę to zrobić, to żadna mi się wtedy nie podoba.
    Ha! A nauszniki też mam, ale czarne i są cudowne - takie cieplutkie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest piękna! I ogólnie cały zestaw jest cudowny. ; > Bardzo ciekawie to wygląda. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie dwóch futrzaków - kamizelki i nauszników ;d
    a do tego piękna spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem Ci Julka, że masz zajebistą stylówe ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna spodniczka ..plus futrzak super!
    DOdaje do obserwowanych..buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna spódniczka, ma ciekawy i miły dla oka kolor:)

    Chciałam zachęcić Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania jest kopertówka Mako bags wykonana ze skóry naturalnej.:)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)