niedziela, 13 stycznia 2013

Koło w roli głównej


Pozdrowienia dla osoby z Ministerstwa Edukacji Narodowej, która ustalała ferie zimowe w tym roku. Chociaż, może jednak poprzednie zdanie lepiej by było czytać "Hura, mam już wolne!!!"? Ale mimo wszystko.

Ściągnięcie płaszcza wcale nie było łatwe. Ja już prawie zamarzam bez czapki, szalika i rękawiczek, a tutaj skaczę i wyginam się przed aparatem w samym sweterku! Kiedy jednak zobaczyłam, ile dosypało śniegu, w głowie zaraz wykwitła wizja "pięknych, śnieżnych zdjęć". Śnieżne są na pewno, piękne - tego nie wiem. Wiem tylko, że nie mogę dostać znowu kataru!

Hmmm... Od dawna marzyła mi się skórzana spódniczka z koła, koniecznie czarna, ewentualnie z ćwiekami. Niestety, te rzeczy były bardzo drogie (uwierzcie, za takie coś w życiu nie dałabym 200 zł). Z pomocą przyszedł kto? Nadzwyczajnie zdolna pani fotograf-krawcowa (właściwie to dobra we wszystkim), czytaj moja mama :) Taka osoba to skarb. Ale wracając do tematu spódnicy, ja, kompletnie nie z dziedziny szycia, zostałam uświadomiona, że skórę ekologiczną można zwyczajnie kupić i to niedrogo. Tak więc, kupiłyśmy materiał i dumnie wiozłam go do domu :) Tak powstała moja wymarzona spódniczka :)

Było tylko jedno "ale": z czym ja ją założę, żeby nie wyglądać jak ludzik Michelin? Koszula to na bank. Ta jest z second handu (przy okazji: uwielbiam bordo!). Jeszcze coś na wierzch, a konkretnie, chciałam czarny kardigan. Tyle, że takiego niestety nie mam. Do tego swetra namówiła mnie mama (mówiłam, że jest we wszystkim dobra? ;)) i sprawdził się nawet lepiej. Kozaki podkradłam mamie (:), a biżuteria jest z iloko :)

Na płaszczu oczywiście serduszko WOŚP. Pomagajmy!







Koszula - sh
Sweter - terranova
Spódniczka - hand made
Biżuteria - iloko
Buty - no name

4 komentarze:

  1. Jula kolejna super stylizacja:-D jak zwykle jestem pod wrazeniem:-D...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudowna stylizacja! Wyglądasz przepięknie, od razu widać że masz świetny gust!<3

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm. no nie powiem, bo spódniczka jest naprawdę przepiękna!!! Sana się w niej zakochałam <3
    POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)