niedziela, 16 czerwca 2013

Tropikalna papuga


Powoli zaczynam żyć wakacjami. Jeszcze tylko niecałe dwa tygodnie i będzie można spać ile się chce, robić co tylko dusza zapragnie 
i to przez okrągłe dwa miesiące! Czujecie to? Wakacje!
W mojej szafie zawisła kolejna spódniczka hand-made z kontrafałdami, tym razem w żywym, zielonym kolorze. W kolejce czeka już niebieski i żółty materiał na nową serię "kontrafałdówek". Bluzeczka jest jednym z ostatnich zakupów - od razu wpadła mi w oko, chyba przez tę tropikalną papugę :)
Wielkimi krokami, w parze z wakacjami zbliżają się letnie wyprzedaże. Myślę, że "trochę" fajnych, niedrogich rzeczy wpadnie w moje macki. Rozum nakazuje szukać rzeczy praktycznych, nadających się na jesień (bo wygląda na to, że lato będzie kapryśne), ale serce podpowiada co innego. Najpierw planuję, a później wychodzi jak zwykle. I znowu we wrześniu nie mam się w co ubrać.

Bluzka - Orsay
Spódnica - hand-made
Bransoletka - Klimex (sklep indyjski)
Torebka - priv sklep
Koturny - Lasocki

13 komentarzy:

  1. ślicznie Ci w tej spódniczce :)) całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica i kolor okularków jest boski:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódnica, też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. That skirt is really nice. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taka spódnice kupiona na all :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, bardzo świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz prześliczną spódniczkę! Wygląda idealnie w połączeniu z bluzeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śledzę mam nadzieję, że z wzajemnością:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna spódniczka, bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszędzie szukałam takiej spódniczki! Super stylizacja. Masz w domu prawdziwy skarb! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódniczka, pasuje z papugą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)