sobota, 3 sierpnia 2013

Owocowo-koronkowy koktajl

W upalne letnie wieczory najlepiej założyć na siebie bawełnę - delikatną, przewiewną, miłą w dotyku, dlatego tą bluzeczkę wyjątkowo lubię, z rękawkiem 3/4 (przynajmniej komary na chwilę się odczepiły) i owocowym wzorem. Zestawiłam ją z koronkową spódniczką (oczywiście z przecen), a kokardka tym razem nie we włosach tylko w roli bransoletki. Idealny strój na spacery po łąkach, ach! uwielbiam ten zapach lata, ziół, świeżo skoszonych traw i zbóż...

Bluzka - hand-made
Spódniczka - H&M
Pierścionek - CCC
Bransoletka - hand-made
Sandałki - Lasocki

6 komentarzy:

  1. fajnie :)
    zapraszam do mnie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow. :)
    super wyglądasz.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie :) Już nie wiem, co mi się bardziej podoba: spódniczka, bluzeczka, kokardka czy wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! A zdjęcia jeszcze lepsze!
    Ogólnie bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)