niedziela, 27 kwietnia 2014

Kogucik czy kurka?

Wiem, wiem, tych bluz już troszkę jest. Nie mogłam się powstrzymać! Kiedy tylko ujrzałam kolorowe koguciki, łowickie wycinanki, słowiańskie klimaty zaczęły do mnie śpiewać psalmy. Stwierdziłam, że muszę zdobyć jedną sztukę. Idealnie wpasowałam się w Wielkanocny okres, idąc w bluzie z koszyczkiem do święcenia.
Mimo że błogie lenistwo dobiega końca, jestem bardzo zadowolona. Wypoczęłam, nadrobiłam zaległości w czytaniu (przeczytałam wszystkie części nowo odkrytej szmiry!) i zastanawiam się nad sensem istnienia. Zaraz przestanę się zastanawiać, bo od czwartku znowu mogę bezkarnie gnić w domu.

Bluza - Koko $wag
Bransoletka - I am

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja mam już nagromadzone książki, które czekają aż skończę magisterkę by móc w nich odpłynąć. Zapas na najbliższe pół roku ;d
      ale z każdym miesiącem będę dodawać kolejne wyzwania, więc pewnie się pojawią ;)

      Usuń
  2. bluza świetna. mówisz że wszędzie ich pełno a ja jeszcze żadnej takiej nie widziałam! :o
    ja jestem w trakcie czytania i będę czytać DO czwartku, bo OD czwartku zacznie się "gnicie" na dworze, an wyjściach ze znajomymi i imprezach, kocham majówkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaaaaaaaa cudowna jest ta bluza <3 ukradła bym Ci ją:)


    ps. zachęcam do follow facebooka;) jeśli chciałabyś być na bieżąco z moim blogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie sie nie znudzily jeszcze te bluzy! wygladasz w niej swietnie, oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna bluza! Świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza! Absolutnie gra pierwsze skrzypce! Wygladasz świetnie :)
    Pozdrawiam
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza! Ja bym chętnie przygarnęła t-shirt z takim wzorem :)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowna bluza!!!!!!!! wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta bluza, choć raczej nie przepadam za ciuchami w stylu "My Słowianie" :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)