wtorek, 17 lipca 2012

Kocham baleriny... i nie tylko .

Witajcie!!!

Dzisiaj będzie bez stylizacji, za to z małymi nowościami z ostatnich dni. Wreszcie doszły długo wyczekiwane meliski - jestem nimi zachwycona!!! Są bardzo wygodne i mięciutkie. Do tego ładniewykonane. Teraz przejdę do sedna. Balerinki w kwiatuszki i meliski khaki są mojej mamy - tak, tak,obie lubujemy się w esach - floresach, kwiatkach - bratkach i słodkich serduszkach :)

meliski - Allegro

balerinki - Cropp

botki - Reserved

portfel - Cropp | okulary - New Yorker

3 komentarze:

  1. Komentuję jeszcze raz ;) Okularki na to zasługują - są prześliczne. Oczywiście, może przesadzam, ale jest to spowodowane moją miłością do Wielkiej Brytanii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chociaż noszę okulary na codzień to nie mogłam się oprzeć ♥

      Usuń
  2. Pierwsze buty - 0/10
    Drugie buty - 3/10
    Trzecie buty - 10/10 ( SĄ SUPER.....!!!! )
    .........................

    A jeśli chodzi o zestaw ostatni to okulary wporzo ;d

    *********************

    I ogólnie masz super blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)