niedziela, 22 lipca 2012

Letni spacer .

Hej !!! :)

Jak sam tytuł mówi, dzisiaj byłam na popołudniowym spacerze . Dobrze przynajmniej, że nie padało. Dziś także miały swoją premierę wzorzyste spodnie i kremowe meliski. Do tego dodałam prosty, gładki t-shirt, krótkie, wiązane bolerko na chłodniejsze podmuchy wiatru, pasek w mocniejszym kolorze i naszyjnik wykonany przeze mnie - zaczynam robić biżuterię z modeliny i był to mój pierwszy "twór"  :) (Troszkę jeszcze nieporadny, ale mam nadzieję, że się wyrobię w tej dziedzinie :D ) Zestaw wygodny, nie przesadzony - taki, jaki właśnie lubię :) 

T-shirt, bolerko - Ciocco | spodnie - New Yorker | buty - Allegro | pasek - Sh | naszyjnik - hand made (ja)

4 komentarze:

  1. Zestaw niczego sobie, ale bolerko bym zamieniła na sweterek i pasek inny :3. Po za tym fajny blog :)+Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny i ponownie :)
    ciekawy motyw na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajnie.....ale bez bolerka i nie te buty ! To znaczy mi się nie podobają ale tak ogólnie to fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobaja spodenki ;)) ... Super .... Pozdrawia Kasia S... Z podstawowki...Hmm...Dawnej podstawowki :D>.... :PPP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)