niedziela, 1 lutego 2015

Za kratami

Musicie wybaczyć mi, że to już piąty zestaw w tym sezonie z wykorzystaniem szalika w kratę. Cóż ja na to poradzę? Ta część garderoby nie daje mi po prostu spokoju. Każdy szal do mnie śpiewa. Każdy spoziera ze sklepowych witryn, wisząc sobie z dystyngowaniem na wieszaku. I mimo wmawiania "drogi Szaliku, nie potrzebuję Cię", moje starania zawsze kończą się fiaskiem. W każdym przypadku sprawdza się ten sam scenariusz: ja namierzająca kratę, ja sięgająca po kratę, ja kończąca z kratą przy kasie. Mam normalnie radar w głowie - jesienią i zimą zaprogramowany na kraciaste wzory, wiosną i latem na kwieciste. Chyba miłość do pstrokacizny odziedziczyłam w genach po Mamie. Wszystkie "owijacze" mamy wspólne. Przez  to ilość ciepłych szalików dzieli się przez pół, dzięki czemu można kupić więcej wzorów! Oto kobieca logika.

Kurtka - Zara
Sweter - Stradivarius
Spodenki - Zara
Rajstopy - Gatta
Kapelusz - H&M
Szal - Zara
Bransoletka - I am
Torebka - Mango
Botki - Ryłko

39 komentarzy:

  1. hehe, to mnie też się ostatnio ta miłość do kraty udzieliła ;)
    ale słuchaj - kraciaste szyjootulacze są nie dość, że ładne, to jeszcze ponadczasowe, więc to swego rodzaju pewna ciuchowa inwestycja ;)

    a że Tobie w kracie do twarzy - to kupuj tych szali więcej ;)

    P.S. i sweter mi się jeszcze podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. szal super ożywia cały zestaw!

    _____________________
    classic&minimal fashion
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kolorystyka! Cudnie wygląda! A Ty się prezentujesz nieziemsko :)

    Wiem coś o tej miłości do kraty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szalików nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweter! ostatnio bardzo podobają mi się ubrania w kamelowym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog, interesujący post. Niedawno sama wróciłam do pisania bloga. Najbardziej do tworzenia nowych postów mobilizuje mnie liczba odwiedzających i obserwujących. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Buziaki :) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw, a najbardziej podoba mi sie kapelusz, cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w kapeluszach, idealnie wszystko dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki i torebka - najlepsze! :) Świetny look. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten szalik! Mega żywa krata! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega stylizacja, podoba mi się :) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kratę kocham od zawsze i nałogowo kupuję w ten wzór koszule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, krata to mój konik :D I też się czaję na jakąś fajną koszulę :)

      Usuń
  14. zachwyca mnie kolorystyka! Zachwyca mnie sweter - i Tobie w tym kolorze idealnie! Podoba mi się tutaj dobranie szortów. A kurtki zazdroszczę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kurtkę już raz nawet kupiłam, lecz ją zwróciłam, gdyż cena wydawała mi się nieco przesadzona. Ale kiedy została przeceniona o 60%, to już wiedziałam, że będzie moja ;) A że poprzednią parkę reklamowałam, to się nawet nie wahałam, by tę kupić :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Super zdjęcia, zachęcamy do pokazania swojego bloga w naszym nowo powstałym Katalogu Blogów Modowych w Polsce www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy kupilas sweterek? Bo śliczny a szukalam takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter kupiłam w listopadzie w Stradivariusie, nie wiem niestety, czy jest jeszcze dostępny w sprzedaży :( Żałuję, że tylko ten kolor wybrałam, bo jest naprawdę wygodny, taki "mały sweterek" ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również jestem w nim zakochana ;) I bardzo ciepły na dodatek! :)

      Usuń
  18. Thank you so much! It's really nice :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw:) podoba mi się połączenie kolorów:)

    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny szalik jak i cała stylizacja. Rewelacyjne zdjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, szczere opinie :)
Na pewno odpowiem :)